כמו בגוגל, גם בפייסבוק החשיפה באמצעות הקידום האורגני עלולה להימשך זמן רב. יצירת קהל גדול של אוהדים ועוקבים בעמוד העסקי דורשת זמן רב והשקעה, אם בכתיבת תכנים איכותיים, אם בשיטוט ובמעבר בין קבוצות ומתן מענה לשאלות השונות. לכן אם ברצונכם ליצור חשיפה מהירה ויעילה לקהל לקוחות פוטנציאלי תוכלו לבחור באופציה של קידום ממומן בפייסבוק.
הפייסבוק מאפשר ליצור קמפיין פרסומי שתפור לצרכים ולמידות שלכם, אבל כדי להצליח בו, אתם חייבים לדעת בדיוק מה היעדים שלכם, מה המטרות אליהן תרצו להגיע וכמה כסף ברצונכם להשקיע.
מאחר שכל משרד עוסק בתחומים מסויימים בהם הוא מתמקד, חשוב מאוד לבחור את הקהל המדויק ביותר שיכול להיעזר בשירותי אותו משרד. התפזרות על פני אוכלוסייה רחבה מדי עלולה, בסופו של דבר, לגרום לבזבוז כסף – שכן האנשים אמנם ייחשפו למודעה שלכם, אבל היא לא תהיה רלוונטית לגביהם וחלקם עלולים להקליק עליה סתם מסקרנות ולא מפני שהם באמת זקוקים לעזרה כלשהי בתחום. ככל שקהל היעד שאליו פונה עורך הדין יהיה מדויק יותר, כך הסיכוי להגיע לאנשים שזקוקים לאותו שירות גבוה יותר, וכך גם גבוה יותר הסיכוי שהם ייצרו קשר בסופו של דבר.
מכאן עולה שהדרך הטובה ביותר ליצור מודעה אפקטיבית היא להגדיר בצורה הברורה והמדויקת ביותר את קהל היעד שלכם.
הפרסום בפייסבוק עצמו יכול להופיע בשני מקומות עיקריים: באוסף החדשות שלכם או בעמודה השמאלית/הימנית (תלוי אם השפה של הפייסבוק שלכם היא עברית או אנגלית).
היכן נמצא קהל היעד של משרדך?
מאפיינים דמוגרפיים:
מאפיינים התנהגותיים:
בניית הפוסטים – עשה ואל תעשה
עשה:
• מבנה מומלץ – כותרת, טקסט קצר של מספר שורות, תמונה ברקע או על חלק מהפוסט.
• עיצוב – שמרו על מבנה מרווח, השתמשו בצבעים נעימים, שניים או שלושה צבעים לכל היותר, וכדאי לבצע חלוקה סימטרית של האלמנטים בפוסט. כמו כן רצוי להשתמש באותו סוג פונט.
• תוכן – כותרת שיווקית המציגה נושא בעל חשיבות לקהל היעד, תוכן ברור, תמציתי ובהיר, ללא שגיאות כתיב וניסוח, הצגת פתרון אם יש בכך צורך, מידע על המשרד ועל העובדים בו.
• הנעה לפעולה – קריאה להתקשרות, ללחיצה על לינק להשארת פרטים.
אל תעשה:
• מבנה – מבנה מבולגן של טקסטים ותמונות.
• עיצוב – ריבוי צבעים, צבעים שאינם נעימים לעין, תמונות פרובוקטיביות, פונטים שונים.
• תוכן – מסר שאינו מדגיש את הנושא, יותר מדי הסברים, התנצלויות, שפה נמוכה, סלנג, ביטויים לא נאותים, שפה שלילית, שגיאות כתיב.
מה חשוב שהפוסטים ישדרו?
• ידע נרחב
• מקצועיות בנושאים ממוקדים
• היתרונות הבלעדיים שלכם לעומת אחרים
• המלצות והצלחות
• הוספת ערך מוסף ללקוחות