אנו מזמינים אתכם לתכנן איתנו את תהליכי העבודה הייחודיים של משרדכם לשנת 2020.
התהליך מתחיל בזיהוי מקורות הצמיחה של משרדכם והדרך לנהל אותם, כאשר בניית האסטרטגיה מבוססת על מטרות ויעדים שלכם, מיצוב המשרד במפת משרדי עורכי דין בארץ, מוניטין , ניהול ההוצאות וההכנסות ופוטנציאל לגידול אורגני וחיצוני, תוך התייחסות לתחומים המהווים את ליבת המשרד במכלול תחומי הפעילות (מקצועיים, ניהוליים, עסקיים ואדמיניסטרטיביים).
תפוקת התהליך הינה בניית תוכנית עבודה לשנת 2020 המשקפת את כל תחומי תפקוד ופעילות משרדכם כולל הגדרות תקציביות תוך ליווי בעלי התפקידים ליישום ההחלטות המתקבלות במהלך עיצוב תוכנית פיתוח עסקי ואסטרטגי.
אנו מלווים תהליכי גיוס, אבחון ,מיון וקליטת עובדים במקביל לאתגרים של שימור עובדים, פיתוח קריירה של דור Y ושל דור Z אשר בעבורם נדרשים שינויים בתהליכים הארגוניים של המשרד.
כמו כן, הליווי למערך משאבי האנוש של המשרד כולל בחינת פרמטרים לניצולת משאבים ומיצוי היתרונות היחסיים בתחומים המקצועיים, תחומי ניהול, תחומי האדמיניסטרציה ושירותי המשרד, הנעשים באמצעות תהליכי הערכת עובדים ובדיקת תרומתם לכלכלת המשרד.
הצורך להרחיב ולגוון את סל תחומי העיסוק המשפטיים מביאים את משרדי עורכי דין לצרף משרד או עורכי דין בכירים כחלק מהאסטרטגיה העסקית של המשרד.
המגמה היום בקרב משרדי עורכי דין בארץ ובעולם הנה צירופם של משרדים קטנים ואיכותיים למשרדים גדולים יותר או צרוף של עורך דין עם פעילות משלו, אך מלאכת איתור השותפים הנכונים וניהול משא ומתן עימם הינו מהלך מורכב שמקשה על השלמת הפעילות.
משרדינו מציע ליווי בתחום צירוף מחלקות וכן צירופם של עורכי דין בכירים משלב איתור ועד להשלמת הפעילות וכן ליווי הפיתוח העסקי והסינרגיה בין שני המשרדים.
תגמול הינו מרכיב חיוני ביכולת משרד עורכי דין למשוך, לשמר ולהניע את העובדים, על מנת ליצור יתרון תחרותי, ולהוציא לפועל את תוכנית פיתוח העסקי של המשרד.
הצורך ההכרחי בצמצום ההוצאות המשרד מחד והקושי בגיוס עורכי דין טובים מאידך ,יוצרים צורך בעיצוב מדיניות תגמול אפקטיבית ומתאימה לאופיו הייחודי של המשרד.
מערכות התגמול שאנו מציעים למשרדי עורכי דין מתבססות על נתונים וסקרים במגוון תחומי עיסוק, המאפשרים בנצ'מרקינג וקבלת נתונים ריאליים ועדכניים.
כיום הפעילות השיווקית של משרד עורכי דין היא ענפה ומושקעים בה משאבים רבים.
באמצעות ריכוז הפעילות השיווקית של משרדכם, נוביל פעילות השיווק הכולל הגדרת קהל יעד, ניהול המדיות הפרסומיות השונות בארץ ובחו"ל בכל התחומים: דיגיטל, פרינט, יחסי ציבור, מדריכי הדירוג, ארגון כנסים פנים משרדיים, השתתפות עורכי דין בכנסים בחו"ל, פרסום מאמרים ובכל היבט אחר של שיווק המשרד.
ניהול ספקים נותני שירותי שיווק, בחינת טיב העבודה, השוואת הין תוצאות במדיות הפרסומיות השונות, שיפור הביצועים השיווקיים- כל אלה דורשים תשומת לב מירבית על מנת להגיע לתוצאות טובות במינימום תקציב.
עקב שינויים בפעילות או מבנה המשרד, נוצר תכופות הצורך בביצוע שינויים בהסכם השותפים או בחלוקת העבודה על מנת להתאימה למציאות חדשה.
לעיתים שינויים אלה יוצרים קונפליקטים בין השותפים. אנו מטפלים בסכסוכים בין שותפים המתרחשים עקב מחלוקות סביב חלוקת רווחים, הסדרי פרישה ונושאים מקצועיים וניהוליים.
הכלים שצברנו במהלך 15 שנות עבודה עם הנהלות המשרד והשותפים מאפשרים לנו לתת מענה לסוגיות המערבות שינויים במבנה השותפות.
הנוכחות במדיה הדיגיטלית הפכה לחלק מהותי ובלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של עורכי דין. כיום, לקוחות פוטנציאליים כבר אינם מסתפקים בהמלצה "מפה לאוזן" כשיקול יחיד לבחירת שירותיו של עורך דין, אלא מוסיפים ומקיימים בירורים אודותיו באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.
נוכחות, נגישות ונראות נכונות של עורך הדין במדיה הדיגיטלית הן קריטיות להצלחתו המקצועית והעיסקית של כל משרד עורכי דין.
אנו מציעים מטריה רחבה של השירותים הדיגיטליים המותאמים לסקטור עורכי דין, לקהל היעד של המשרד ולצרכיו, ברמה מקצועית גבוהה הן בהיבט טכני והן בהיבט העיצובי.
תחומי הפעילות שלנו בשיווק דיגיטלי כוללים:
בניית אתר; אופטימיזציה; קידום ממומן בגוגל; פרסום ברשת המדיה של גוגל; רשתות חברתיות; ניהול דף פייסובק; ניהול דף לינקדאין; קידום בפורטלים משפטיים; שיווק באמצעות תוכן (אאוטבריין, טאבולה); כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פנייה, שאלה ויעוץ בתחומי פעילות המשרד.
צרו עימנו קשר באמצעות הטופס, בדוא"ל או בטלפון ונענה בהקדם.