הנוכחות במדיה הדיגיטלית הפכה לחלק מהותי ובלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של עורכי דין. כיום, לקוחות פוטנציאליים כבר אינם מסתפקים בהמלצה "מפה לאוזן" כשיקול יחיד לבחירת שירותיו של עורך דין, אלא מוסיפים ומקיימים בירורים אודותיו באינטרנט באמצעות מנועי החיפושי והרשתות החברתיות.
נוכחות, נגישות ונראות נכונות של עורך הדין במדיה הדיגיטלית הן קריטיות להצלחתו המקצועית והעסקית של כל משרד עורכי דין.
לאחר שנות פעילות ב-Legal Marketing בכלל ובשיווק דיגיטלי בפרט ובעקבות הביקוש ההולך וגובר, אנשי מפתח – פיתוח עסקי ואסטרטגי למשרדי עורכי דין הקימה מחלקה ייעודית המתמחה במתן שירותי קידום דיגיטלי לעורכי דין בלבד
אנו מציעים מטריה רחבה של השירותים הדיגיטליים המותאמים לסקטור עורכי דין, לקהל היעד של המשרד ולצרכיו, ברמה מקצועית גבוהה הן בהיבט טכני והן בהיבט העיצובי. השיווק הדיגיטלי יעשה את העבודה השיווקית עבורכם ואתם תעסקו רק בעבודה המשפטית.
ספר זה נועד לתת כלים לעורכי דין המבקשים לנהל את הפעילות השיווקית של משרדם במדיה הדיגיטלית. המחברת, מייסדת "אנשי מפתח", ייעוץ לפיתוח עסקי ואסטרטגי למשרדי עורכי דין, מלווה מזה שני עשורים, משרדי עורכי דין וגופים משפטיים בפעילותם הניהולית והשיווקית.
מאת ליאורה לבנשטיין
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פנייה, שאלה ויעוץ בתחומי פעילות המשרד.
צרו עימנו קשר באמצעות הטופס, בדוא"ל או בטלפון ונענה בהקדם.